Numret till en bra psykolog?

Ja alltså, nu ligger jag och lyssnar på Erik Hassle igen.
Varenda gång jag sätter på datorn så går jag in på
www.myspace.som/erikhassle och sedan lyssnar på om och om igen
på de tre låtarna som han lagt ut där. Detta´varvar jag med
youtube där jag kan höra 'bump it to the road' som inte finns
utlagd på myspace.

Jag skulle utan undantag kunna påstå att hälften av alla lyssningar
är gjorda utav mig.

Det måste vara något fel på mig, varför tröttnar jag inte.
För mig är det så bra, såååå bra.
Jag sitter och spänner mig i väntan på hans skivdebut.
Jag får nog fortsätta leva i min lilla bubbla där allting är normalt.
Eller ja inte allting, Margot at the wedding kommer aldrig bli normalt.
ALDRIG!

XX

Kommentarer
Postat av: Yo

Margot at the wedding! Haha...

-"Men det här är en gratisfilm va? Snälla säg att det är en gratisfilm!"

Jag viker mig!

2009-04-12 @ 11:16:19
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0