Ännu en trevlig kväll!

Det händer spännande saker lite var och varannan dag här
över.

Igårkväll skulle jag snällt stänga butiken så gick det inte att
sätta på larmet. Jaha, nähä, fan vad underbart. Jag som
fortfarande var bakfull sedan Lördagen jublade av glädje.
Som tur var så hade jag Matt kvar med mig som sällskap, vi
ringde Esham (teamledare) som kom för att hjälpa oss.

Det slutade med att vi satt på jobbet i 4 timmar och väntade
på en gubbe som skulle fixa det till oss. SÅ JÄVLA NAJS.
Vi fördrev tiden med pictionary, pizza och till sist så ritade
vi alla anställda på jobbet på ett stort plakat (mycket uppskattat
dagen efter hehe) . Vissa blev faktiskt riktigt lika! Så vi hade
jävligt roligt. Men var sjukt trött idag.

Jag skrev en lapp till Hannah(administror controler) när vi skulle
hem,för att berätta att vi tagit pengar ur kassaskåpet för att betala
pizzan.
- Hi Hannah, we tooked £20 out of the safe to pay for our pizza.
Talk to Esham, thank you. Nina.

Haha, hon fattade ju absolut ingenting på morgonen!

När vi sedan kunde lämna butiken klockan 1 så skulle Esham FÖRST
(märk att vi gjorde detta först) släppa av Matt, JAHA, sedan skulle
han släppa av mig. Jag hittar för i helvete inte hem från Matt. Så vi
körde runt en härlig timme innan vi kom på rätt spår. Jag pratade
till och med med Matts pappa för att komma på rätt spår, väldans
trevlig man men jag kunde givetvis inte sluta fnissa. Så ni kan ju
tänka er hur givande detta samtalet var.
- Where are you now?
- I dont know.
- Are you on M4?
- I dont know.FNISS
- Is there any signs?
- No, where like out of civilasation.FNISS
- Out of what?
- C.i.v.i.l.a.s.a.t.i.o.n. FNISS
- Oh okej
- No people lives here, just trees and grass. FNISS
- Oh that nots good.

Precis så här såg det ut, det är en väldigt tålmodig man det där. Hoppas
verkligen jag aldrig träffar honom in person dock.

Summa kardemumma så hade vi sjukt roligt, men jag var mäkta trött idag,
men jag kunde gå hem efter 4 timmar idag YAAY.


Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0