fotboll times two

Vet ni vad jag ska göra imorgon?

Hihi

Jag ska in till London och se Chelsea- Portsmouth.

Chelsea leder PREMIER LEAGUE!

Så jävla skoj!!

Kommer bli en sjuk upplevelse!

Jag skrev till Malin (syster ) på msn
- Säg till pappa att jag ska se Chelsea- Portsmouth imorgon.

Jag förväntade mig en stor reaktion av typ avund och beundran.

Men ingenting...

Hon berättar istället att BoIS  har fått en ny tränare.

Jaha? OCH???? liksom

Men sedan kom bomben! Det är ju Henke Larsson för i jösse namn.
Så jävla coolt!!!

Så nimärker att all denna avund och beundran kom från mig istället.

Jag tycker det är ASCOOLT att Henke Larsson har tagit sig ann BoIS.

Haha in your face HIF.


Cheers


Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin?

2009-12-19 @ 17:44:39
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0