Fråga innan nästa gång

Lite småstressad sitter jag på kontoret och svarar på mejl från kunder.
Vi har inget stavningsprogram på datorn vilket gör det hela MYCKET
svårare(vi har förmodligen ett stavningsprogram.... Jag har bara inte
hittat det än.)

Jag måste bli klar med mejlen så jag kan gå ner och kolla läget på
golvet. Med ont om tid går jag in med ett stavningsproblem i staffroom.


Jag - Rob, could you help me spell inconvenience?
R - Yes, of course!
J - Oh, thank you!
.........
R- This could take a while, I'm dyslectic.
J - Let me ask someone else then.
R - No, no, its alright.
J - Okej....


Av ALLA människor så hittade jag Rob. Just my luck!



XX






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0