Från mig alla till er alla

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nej, jag gjorde nog ingenting som jag aldrig gjort innan. Är det ens möjligt? Jag bara undrar.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag hade något? Eller kanske ett, för groteskt för att ta upp här dock hehe. Men jag tror inte jag höll det, nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Mina kusiner fick lilla söta underbara Julie :)
4. Dog någon som stod dig nära? Ja min älskade Moffi och Farfar.
5. Vilka länder besökte du? Grekland, England. Danmark?
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett England med högertrafik.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 12 Oktober
8. Vad var din största framgång 2009? Mitt nya äventyr i Reading.
9. Största misstaget? Ja, det skulle väl vara att bekanta mig med ett psykfall.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit bakfull, eller fyllesjuk om det passar bättre.
11. Bästa köpet? Resan till Grekland
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att få jobb på Clas Ohlson här i Reading
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? pitbull- I know you want me och alla låtar med Erik Hassle OCH Dj Tiesto- In the dark , Såklart. (Hur kunde jag nästan glömma den curry?)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, jag är alltid gladare, oavsett vilken dag du knackar på min dörr.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag tar ofta för mig, så jag slipper ångra saker jag inte gjort.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag kanske tar för mig lite väl mycket ibland hehe.
18. Hur tillbringar du julen? Med min underbara familj som har kommit att besöka mig här i Reading.
19. Blev du kär i år? Nej, men jag börjar nog få en nyförälskelse i Charlie Hunnam. Han är ju SÅ fin.
20. Favoritprogram på TV? Jag har inte kollat på TV på över två månader så jag kommer inte ihåg. Men jag skulle tro att det är Family guy och Vänner fortfarande.
21. Bästa boken du läste i år? Om jag läst en hel bok i år så är det med Marian Keyes. Oklart vilken.
22. Största musikaliska upptäckten? ERIK HASSLE
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En underbar kväll med mina älskade vänner.
25. Något du önskade dig men inte fick? Dom där miljonerna som jag väntat på ett antal år.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Oklart vad som hände på min födelsedag, beror lite på vilken veckodag vi pratar om. Men jag firade den med en tjejmiddag hemma hos moi, Riktigt kul. Sedan blev det utgång på våran vän Tages. Kan ha innehållit en bitchslap också....
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om Erik Hassle hade bott granne med mig var jag än flyttade. Om Anna hade varit vid min sida var jag än befann mig. Om Charlie Hunnam hade träffat mig och kärat ner sig i mig. Om tvättmaskinen här på Kings Road hade funkat som den ska.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ascool
29. Vad fick dig att må bra? Mig själv, min inställning till livet och självklart alla fina underbara personer jag har i min närhet.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Det känns som att jag upprepar mig här, men Charlie kanske.
31. Vem saknade du? Moffi, Anna, Fis. Och de senaste två månaderna har jag saknat ALLA. Yoo, Emmeli, Sanna, ALLA.
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla fantastiska människor som jag jobbar med. Här i Reading, i Malmö. Det är helt sjukt vad bra dessa människor får mig att må. Jag svävar på moln .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet en sak du gjort i år som du inte gjort innan, flyttat till London! ;) puss!!

2010-01-02 @ 13:01:32
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0