Mina regler!

Är det inte trevligt när man har föräldrarna på besök
i sitt eget hus?

Jag tycker det.

Hur länge har man inte drömt om att få använda frasen:
'Bor du i mitt hus så följer du mina regler.'

Hihi

Pappa har fått höra denna frasen ett antal gånger sen dom anlände.

Payback time!!

Hörrni! Ska ni bo i mitt hus så följer ni mina regler! Här har vi
musik på dygnet runt!

Men krångla inte! Ska ni bo under mitt tak så slänger ni
ytterkläderna där det finns plats. Håll inte på att organisera.

Dom är helt med på noterna också. De hade nog inte väntat
sig annat.

Allt är underbart :)


XX

Kommentarer
Postat av: Carina

Helt underbart...

2009-12-28 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0