Vilken jävla kväll!

Åh vad jag är glad att jag börjar 12 imorgon.
Jag är SÅ bakfull idag, allt gör ont. Varenda liten
rörelse. Huvudvärken har gått över men i övrigt
så hade jag utan gnäll bara kunnat dö nu.

Jag slutade 20.00 igår , Gustaf mötte upp mig på
jobbet och sedan gick vi till en ashärlig pub med
liveband och världens sötate bartender, just precis.

Cosmopolitan jag beställde var nog en 10a. Den smakade
bara ren sprit och efter den fina invigningen på kvällen så
kunde det ju inte bli annat än bra. Brandlarmet gick vid tolv
så då begav vi oss till en annan bar, med massa skumma
människor. Jag pratade med en kille som var utklädd till
smurf, han blev inte helt glad när jag nämnde det dock,
han skulle tydligen likna någon i Watchmen (?) , Coolt.

Sedan gick vi vidare till purple turtle, jag hade kul. Träffade
en kille och jag var helt övertygad om att han var gay. HELT
HUNDRA. Men det var han inte (note to self: fråga inte folk om
dom är gay OCH om dom svarar nej på frågan, låt för helvete
inte förvånad) .

Det var en sjukt lyckad kväll!! Jag hade så jävla roligt och vi
träffade så mycket folk att det var helt galet :)

En kanonkväll med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0