Villkorslös kärlek

Jag och Anna pratar vackert på msn om henne och Ahmed.

Deras starka kärlek och hur modig jag tycker hon är som
följer sitt hjärta och gifter sig med honom och sedan
flyttar hit till Sverige. Jag är riktigt stolt! Det är inte alla
som skulle anta en sådan utmaning. Men som Anna säger;
Har man hittat sin match så har man.

Hon jämför mig med honom på ett bedårande sätt och jag kan inte
låta bli att kommentera.

AnnisPannis* säger:

fast jag tänkte på en sak häromdagen...jag tror att ahmed ser
mig precis som du gör alltså personlighetsmässigt...för jag har den känslan
Nina | säger:
haha ja det tror jag med, det är bara då man kan älska dig villkorslöst.
Om man nu inte har blodsband med dig.


Vi har en sån fin vänskap Anna och jag.


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0