Au pair?

Sådär, nu var det gjort. Nu skickade jag in
en ansökan till STS angående au pair.
De kommer höra av sig snart, så ska jag på
möte och sedan vill jag iväg, eller ja. Till sommaren
får det blir. Efter min utbildning, Typiskt mig att göra
allt bakvänt, plugga först och SEN åka au pair.
Men sån är jag, speciell! Haha.

Jaha hur som helst så måste jag ju iväg, och detta
är den enklaste utvägen. Fly verkligeheten här och
komma till en annan i USA. Perfekt!
Så kanske jag hamnar i NY och i så fall så kan jag
ju hälsa på Fia typ en gång i månaden!!
Åh jag saknar dig Fis, mycket!!

Vi får se hur det blir, kanske hinner ångra mig
500 ggr till. Och det kommer jag, förmodligen.
Inte konstigt jag aldrig blir nöjd hahaha. Fy!


XX


Nya glasögon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0