Bang bang

Jag tror jag gillar hela släkten Sinatra, inte bara Frank.
Jag menar, vem gillar inte denna låten med Nancy.

C ringde ikväll och berättade att jag skulle förbereda
mig inför en lek vi ska leka på festen på Lördag.
Jag sken upp som en sol för nu blir det ju garanterat
en lyckad kväll när det blir lekar och grejer.
This is my kind of paarthey...
Jag kanske till och med ska ta med mig lite spel om
någon skulle vilja spela, haha. Men då tror jag inte
Erika kommer släppa på mig på bussen.

Imorgon har jag inga planer, över huvud taget.
Det känns riktigt skönt, jag kan sova tills jag vaknar.
Eller ja i och för sig, jag hade tänkt åka och sola, men
det gör jag inte förrän pappa kommer hem med bilen.
Men det är nog allt. Sova, sola.... Egentligen borde jag
gå ut och promenera men det tänker jag inte göra om
det regnar, ingen charm med det då.
Jag får väl sitta några minuter på min pilatesboll istället.
Den kan man ju faktiskt sitta på framför tv:n så då kanske
jag kan se den nya Batmanfilmen som min älskade
Emmeli fixat till mig.

Vilka storartade idéer man kommer med så här på
kvällskvisten. Kvällarna är verkligen min primetime.
Det är då allt vettigt sker, eller ja, inte vettigt kanske.
Men ni vet... Eller jag vet knappt själv.
Hur som helst så är kvällen den bästa tiden på dygnet.

Men nu börjar hjärnan checka ut för ikväll så jag
får nog följa med den.

XX


Haha, denna bilden får mig alltid att skratta. Malin är inträngd i baksätet
med oändligt mycket ihopvikta kartonger. Sjukt sur,och gnällig och vi bara
garvar. Ibland är livet underbart...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag älskar också hur det står "leksaker" på kartongen. Det gör hennes ansiktsuttryck så mycket roligare :)

2009-02-06 @ 19:18:10
URL: http://ausa.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha ja, ibland bara klaffar allt och då, då vet man att det finns en högre makt.

2009-02-06 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0