Bara brats i Helsingborg

Då var det bestämt. Ove sitter just nu på
tåget,på väg ner till skåneland. Imorgon
blir det således utgång i Helsingborg. Det
var längsen. Det var längesen jag gick ut i
Hbg och det var längesen jag gick ut med
Ove.

Kommer bli asbra!! Erika hänger förmodligen
också med. Jag trodde i min enfald att hon
skulle umgås med Bonden, men så var alltså
inte fallet. Och Erika är ju alltid välkommen:)
Lite Ove, lite vin, lite Erika, massa kul!

Just nu sitter jag och försöker plugga till tentan
imorgon, men jag orkar inte. Allt annat får helt plötsligt
en väldigt hög relevans. Jag borde städa rummet, jag
borde egentligen diska allting för hand nu när jag har ätit,
tvättmaskinen är inte bra för miljön. Jag borde sitta på
min pilatesboll ett tag, Jag måste kolla facebook som jag
annars är jävligt trött på, jag måste kolla youtube, alltifrån
Björn Gustafsson till Victoria Secret Show.
Som sagt, ALLT får en högre relevanskvot när allt man
egentligen bara borde göra är att plugga!

Mrn jag vill inte, jag pratar till och med hellre med Erika på
msn. Nej nu har det gått för långt!!


XX

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag älskar dig oxå!!:D

2009-02-12 @ 17:12:37
URL: http://miniatyrland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0