En sån dag

Ja idag har varit en sån dag.
Jag har varit sur och irriterad hela
dagen helt utan anledning. Jag orkade
inte gå till skolan i morse, mådde inte bra.
Så Erika fick stiga upp själv medan jag låg 
kvar och gosade. Ska jag vara helt ärlig
så är jag så j-a trött på skolan så jag
orkar inte mer, vi lär oss ingenting på 
lektionerna just nu. Enda anledningen till
att man går dit är för att få ett kryss i 
närvaron så att man inte får trubbel med csn. 

Men en god nyhet!!!
Jag fick Lia på Clas Ohlson!! Woohoo!
Så den 16 Februari kl.7.30 börjar det!
Spännande! 
Det var ju tur det, hade han sagt att jag
inte fick vara där så hade jag nog börjat gråta.
Haha, fyfan. En riktigt jävlig dag.

Imorgon är vi lediga, på riktigt! Då ska
jag möta Hare i Helsingborg för en fika och sedan
vidare till Åsa på sminkparty. Kan bli trevligt.
Synd att jag är fattig som en lus bara och inte
kommer kunna handla någonting. Men å andra
sidan så betalar man via faktura. hhmmmm..

Snart ska jag hem till min fina Yoo, så får
hon krama om mig och säga att allt kommer
att bli bra igen. 

Alla har dåliga dagar, idag var det min tur. 
Då har man det avklarat för en tid framåt. 


XX


Bad day?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0