Feelings i've felt before

Det är väl konstigt.
Jag slog upp Colbie Caillat på Spotify.
(jag har såklart albumet, men spotify är enklare!)
Jag började lyssna och jag får en sån underlig känsla
i kroppen. Jag känner en glädje som känns konstig.
Det känns läskigt, jag kan inte kontrollera det...
Jag älskar hennes album, hennes röst, hennes låtar.
Men jag har inte lyssnat på det på jättelänge.
Och nu när jag hör det så fyller det mig med gamla
känslor och framförallt så för det mig tillbaka till tiden
då jag jobbade på Twilfit. Jag satte alltid på denna skivan
på jobb, denna, Justin Timberlake och U2. De gick
runt, runt, runt.
Det var tider det!!!

Colbie gör mig glad!!


XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0