Helsing

Jag borde egentligen sova nu, jag vet.

Är nyss hemkommen efter en filmkväll hos Yoo.
Lika mysigt som alltid! Lite chockad blev jag
när jag kom hem där, det var STÖKIGT! Hade
det varit hemma hos Erika så hade det bara
varit småpotatis, men lilla pedanta Yoo hade
grejer lite överallt. Men det blir väl så när man
kilar stadigt, då sväller man upp och blir allmänt
lat, haha.

Kvällen igår var jättetrevlig!! Mötte upp Ove på
Knutpunkten efter diverse tågförseningar. Vi gick
bort till Dahlbergs och tog ett glas vin. Efter ett
tag fick vi förstärkning, för att sedan gå vidare
till Helsing, min nya favorit. Asfint ställe, helt
fräscht, stort och mycket rörelse. Perfekt med
andra ord. Sedan bar det vidare till Cardinal.
Det blev en riktig helkväll med allt från vin
till mojitos och det satte ju sina spår.

Som ni säkert förstått från föregående inlägg
så har min baksälla idag inte varit nådig.
Jag var optimistisk för utgång ikväll med, fram
tills jag kom hem och la mig. Efter att jag sovit ett
par timmar så märkte jag att det var ganska kört
för all annan aktivitet än filmkväll med Yoo.

Efter tentan och innan utgången igår så var Åsa
sugen på lite efter-tenta-shopping. Jag följde motvilligt
med, och var helt bestämd att inte handla någonting!
Jag övervägde att sitta kvar i bilen och vänta, men det
hade ju bara varit tråkigt. och det vill vi ju inte ha.
Jag tror vi var inne i kanske sex butiker och jag handlade
i fem av dem. Bra där! Det här med självdisciplin får jag
nog arbeta på. För detta funkar inte!

Erika vet alltid hur hon ska göra mig på bra humör.
Jag tyckte jag var trött i Fredags med tanke på att jag
inte somnat förrän klockan 2 på natten. Då kläcker
Erika ur sig att hon är sjukt bakfull och inte gick och la
sig förrän efter 4. Det fick mig genast att känna mig mycket
bättre, haha. Tack love!



XX


Dahlbergs, happy scout!


Ove came back for a night, and that we love!


Shopping, shopping,shopping


Puss!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja de är ju kul att man kan glädja någon:P

2009-02-15 @ 11:35:29
URL: http://miniatyrland.blogspot.com
Postat av: Yoo

Lite mycket personangrepp i denna bloggen kan man ju tycka!

2009-02-15 @ 13:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0