Hey beautiful!

Hemkommen från Clas. Härlig första
dag! Kan nog bli bra det här!

Igärkväll fick vi sällskap av Bonden och vi
spelade poker. Nu passade det med poker
minsann, ERIKA!! Haha, nämen det var roligt.
Erika fick tre poäng första omgången, och då
var hon kaxig. Men sen blev det fan inte mer
poäng för henne, då var det inte lika kul, mohahaha.
Loser!

Snart kommer Ida hit,  vet inte riktigt vad vi ska
göra. Jag röstar på film (eller spel). Men vi får
väl överlägga. Jag gissar på att Erika röstar
ner spel direkt.

Skitväder är det ute i alla fall! Sommar kommer
det aldrig bli!

Jag har fått klagomål om mina personangrepp
på bloggen. Ja, juste ja.....


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0