Höjdpunkten på året

Just nu sitter jag och kollar på snuttar
från min fina hemmagjorda julfilm
hemmifrån familjen Fäldt. Jag känner
en sån kärlek till familjen Fäldt så det är
inte sant. Samma sak med Johanna och
Johan som också joinade oss.

Jag vill bara gråta över hur sköna dom är och
hur jävla kul vi har varje julafton klockan nio
hemma hos The Fäldt Family.

Lasse läser reglerna, Spy undrar var alla är på väg,
Johanna spexar, Anna yrar, Johan blöder, Oskar
 är Oskar och jag, jag filmar alltihop.

Johanna råkar spilla öl över min digitalkamera.
Spy skyndar på Johanna att hämta trasa till duken.
Och jag kläcker ur mig, utan att tänka på min framtida hälsa.
- Skit i duken, torka min kamera!
Spy -Tyst med dig!

Jag saknar dig Anna!!!! Som fan!! Oc hela familjen Fäldt!!!!

Ett fenomen som kvarstår från studentfilmen
är att jag pratar 70% skånska och 30%
uppländska (jag har fått höra att jag inte pratar
stockholmska). Sjukt fult!! Jag måste försöka
radera skånskan helt ur mitt huvud.

XX


Åh! underbara jul!


The Fäldt Family!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

En fenomenal afton i sann Fäldt-anda var det! ;)

2009-02-06 @ 18:58:47
Postat av: Nina

Ja, man har aldrig tråkigt i det sällskapet!

2009-02-06 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0