Jag tror det kallas efterbliven

Erika. säger:

kolla på min blogg o sen kommentaren på inlägget. där jag skrev om att folk gissade hela tiden

Erika. säger:

de du kommenterade med surfitta

Erika. säger:

nån som har skrivit där.fattar ingenting haha

Nina | Love Lockdown säger:

haha vadådå

Nina | Love Lockdown säger:

det var väl ingenting konstigt med det

Nina | Love Lockdown säger:

en nyiken bara

Erika. säger:

vad menas med cliffhanger

Erika. säger:

hahaha

Nina | Love Lockdown säger:

hahahaha det är ju du som är trög och inte fattar

Erika. säger:

jaaa

Erika. säger:

haha

Nina | Love Lockdown säger:

cliffhanger är typ ett spännande slut, man får vänta och se hur det slutar. typ som i ett program där det blir spännande precis innan paus, så får man vänta på hur det slutar tills efter pausen. då avslutar man med en cliffhanger. typ, stay tuned for the exciting end

Nina | Love Lockdown säger:

fattar dyyy?

Erika. säger:

ahaaaa

Erika. säger:

okej haha

Nina | Love Lockdown säger:

hahhaha,



Det var visst inte den anonyma kommenteraren som inte fattade
någonting, utan det var såklart ERIKA. vilken tur att hon har mig och
Ida, hur hade det annars gått. Hur skulle hon klara vardagen?


XX


Kommentarer
Postat av: Erika

Har jag sagt att jag älskar dig??:P

2009-02-12 @ 20:27:05
URL: http://miniatyrland.blogspot.com
Postat av: Nina

ja jag älskar dig med, inte mitt fel att du är trög dock. Haha

2009-02-12 @ 20:49:01
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0