Jag tror jag älskar dig

Sitter nu på ännu en givande näthandellektion
i skolan. Så roligt!

Det är fruktansvärt kallt ute, och mitt tåg var
20min försenat imorse!! Tack skånetrafiken!
Nästan varje gång, kom igen!

Sitter just nu och läser lite om Clas(Ohlson). Vet inte
riktigt hur jag ska kunna nästla mig in hos dem.
Men jag måste!! Det finns inga alternativ, mitt
liv är över om jag inte får lia där. Eller i alla fall
den delen av mitt liv, lia-delen.

Fick mejl av Fia idag, våran oregelbunda uppdatering
från hennes liv over seas. Haha utan att överdriva
så fällde jag nog en tår av glädje, Du är sjuk Fia, SJUK!!
Och jag älskar det!! Dina mejl är alltid underhållande,
men detta tog fan priset haha. Skrattade rätt ut medan
Monica pratar vidare om näthandeln (zzzz).
Kul att se att du fortfarande utvecklas sexuellt!
CONGRATULATIONS!

XX



Fia och Bert experimenterar tillsammans, typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0