Jetset?

Nu sitter vi på X2000 mot Malmö.
Jag skulle egentligen hoppat av i Malmö
och sovit hos Erika tills imorgon.
Men vi kände att det nog var bäst om jag åkte hem
ikväll. Vi är så JÄVLA trötta på varandra!!
Jag skulle kunna strypa henne, här och nu!!
Norrlänningar....
Eller ja, riktigt så är väl inte fallet. Sanningen är nog
den att ingen av egentligen orkar trängas i hennes
120 säng inatt.

Dalarna har varit underbart! jag älskar snön, men det
ska bli skönt att komma tillbaka ner till sydligare
breddgrader. Dalarna 5 dagar är okej, men att leva där
är en annan femma.

De bor som man gjorde tidigt 1900-tal fast med
Tv, diskmaskin och datorer.
Nämnde jag att de tar sig fram på spark?!

ja, Dalarna i all ära, men jag trivs på Skånes västkust!

Mobilaktiviteten har varit väldigt dålig där uppe.
Känns skönt att veta att så många skänker mig
en tanke när jag är på andra sidan Sverige!!! Haha.
Därav diverse fyllesamtal. Det börjar bli vardag nu
känner jag.

Imorgon ska jag tvätta, sedan bär det av igen på Torsdag.
Denna gången blir det anhalten värmland.
Lite mycket resande nu känner jag, men det är ju för bra
anledningar....

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0