Malmö - Landskrona

Varit hemma en runda nu i Landskrona.
Erika följde med mig hem, så att hon kunde
få lite mat, och äta sig mätt för en gångs skull.
Annars lever hon bara på sin julpåse från
Clas Ohlson.
-Vill du lite julost? 
-Nej tack!!

Nu sitter vi här i hennes söta lilla lägenhet och
ska snart dricka vin. Jag vill spela chicagopoker
men Erika är en så OTROLIGT dålig förlorare.
Arg blir hon,och då slår hon mig.

Dagens kommentar
-Jag tror jag spydde lite.


XX


På tåget till Landskrona!


Gustav, Adolf, David. NEEEJJ! Dalaplan är det ju!


Kommentarer
Postat av: Harry

Hallå mina malmö damer :)

Slagt på fredag?? Fredde la grand???

Jag är sugen!!!

2009-02-02 @ 21:48:08
Postat av: Nina

Ja kanske det Harry! Vi ska på cocktailparty på Lördag, men hör av dig närmare så får vi se. Ska sova här Tors till Månd som det ser ut nu! Puss

2009-02-02 @ 22:29:52
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0