Nöjd kundgaranti

Nu är jag hemkommen efter frisören.
Det tog 3 TIMMAR. Men det var det värt.
Tror jag, det är så mycket produkter i håret
nu så man ser knappt hur färgen ser ut plus
att hon lockade håret så jag har inte sett
klippningen heller, haha. Nöjd kundgaranti
kallas det.

Presentationen i skolan gick bra idag, men
den var helt meningslös som vanligt. När MKB
ringt så gick jag och satte mig vid en dator och väntade
där den sista timmen klassen hade kvar i klassrummet
innan lunch. Det samtalet var min väg till friheten.

Snart ska jag hem till Emmeli och gosa med henne
och Dylan. Alltid lika trevligt :)


XX


En fisk på lektion


Två fiskar!


När man såg denna började man genast undra om man verkligen förstått vad man gett sig in på...


Varför ser jag alltid ut som en pudelrockare när jag lämnar frisören?

Kommentarer
Postat av: Erika

OOOtroooligt fint!!:D

2009-02-05 @ 19:50:46
URL: http://miniatyrland.blogspot.com
Postat av: Åsa

Tycker det ser jättefint ut :) Och, vadå TVÅ fiskar?

2009-02-06 @ 19:19:40
Postat av: Nina

Haha, men Åsa, chilla. Du gillar ju fisk!

2009-02-06 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0