Paaaooowww

Jag tror jag dör.
Jaha, mamma kom in precis på mitt rum och
meddelade att det inte förrän IMORGON natt
som Malin och Jens kommer hem.
Nämen det var ju en jävla tur att pappa kollade
upp det innan jag körde iväg. Helt ärligt!
Hade jag kört dit, i halka, och det hade varit fel dag
för att Malin-fan har yrat till det så hade jag blivit spritt
språngande galen. Som en tjur!!
Tack gode gud!!!
Malin, get your story straight!!

Jag hämtade Po innan, så körde vi ut till Ålabodarna
och gick en liten promenix, trevligt, trevligt.
När jag lämnat av honom så körde jag och mötte
Lindaaee och fick en liten uppdatering on whats new.
En bra kväll med andra ord.

Haha, Erika frågade mig vem Po var.
Jag - Det är en gammal kompis från skolan, typ.
Erika - Jaha okej... Hur ser han ut?
Jag - Ja, han är lång, kort hår etc etc.
Erika - Varför kallas han Po?
Jag - Ehh, han heter Per-Oskar egentigen, men han
har allitid kallats Po.
Erika - Jahaaaa, haha. Jag trodde han var Asiat. Du vet, PO!
Jag - Hahahhahahha, vad fan. du menar Paaaoooww!

Hon är intressant den där Erika, har minsann inte alla hemma.


XX

Kommentarer
Postat av: Erika

Men vafan!! Hur ska man kunna veta de:P hahaha

2009-02-12 @ 00:47:32
URL: http://miniatyrland.blogspot.com
Postat av: ida

Men hallå? du kan ju inte kalla han för po...det e ju bajs. antingen bajs eller nå tailändskt.

Men P-O kan man kalla han. det kallar jag han. P-O it is!

2009-02-12 @ 01:11:00
URL: http://gullanidag.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha, P-O? Jag vet vad man kan kalla er i alla fall... Idioter! Mohahah

2009-02-12 @ 12:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0