Panik!!!

Jag får panik!!!! Jag blir galen!!!
Vi har varit uppe sen fyra imorse! Nu
sitter vi på ett tåg mellan Mjölby och
Borlänge. I våran vagn sitter en mamma
och hennes barn, kanske 4 år. Och ungen
håller inte käften EN endaste sekund!!
jag får psykbryt, hon sitter och sjunger, berättar
hisorier och just nu sitter hon och brummar som
en bil. Jag vet inte vad man ska göra, försökte
lösa problemet med att sätta på en film
på datorn, det enda problemet med det är att
det finns eluttag på tåget, men tydlign ingen el!!
Vilket innebär att datorn dör eftr 1,5 timmar.
Så ingen film alltså!!

Nu vet ni det! Om jag inte hör av mig mer så har jag
hängt mig på toaletten!!



XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0