Rumpan

Jag och Malin bor i ett gästrum i Moffis lägenhetshus.
Jag sover längst in i en vanlig säng, Malin sover
bredvid i en låg extrasäng. Vi har liten platt-tv på väggen vid
sängarna, förmodligen med världens sämsta bild.
Så man måste titta på den rakt frammifrån typ, för
att se vad som händer på TV:n.

Tänk er senariot.
Jag kommer ut från toaletten. Malin ligger i sin
lilla fattiga säng.
Jag - Vad kollar du på?
M - Jag vet inte, jag ser inte här nerifrån.
Jag - Hahahaha.

Sekunder senare sätter hon sig upp i sängen.
M - Debatt.
Jag - Va vad menar du?
M - Jag kollar på Debatt.
Jag - The butt? Vad fan är det för program?
M- Vadå? Debatt!!
Jag - Du vet att det betyder rumpan på engelska va?
Så man kan ju undra vad det är för program...
M - Va?! DEBATT!!!
(Nu hör jag Janne Josefsson i bakrunden)
Jag - Jahaaaaa, Debatt!

Fyfan vad vi knäckte oss, Så fel det kan bli!

XX


Malins säng till vänster, min till höger och den fattiga tv:n på väggen.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja man slutar ju aldrig att bli förvånad:P

2009-02-27 @ 18:28:09
URL: http://minatyrland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0