Så fejk men så söt

Sitter och kollar Life of Bryan nu, på MTV.
Sjukt program, så fejk!! Men hans lillebror
är så söt!! Så söt! så söt!

Efter skolan idag (som slutade redan kl. 1 :D)
åkte vi ner till stan för att fika. Vi hittade ett
jättetrevligt fik, billigt och mysigt! Perfekt!

Nu ska jag hem till Emmeli och guppa
med henne och Dylan. I like!

XX


Men innan fikan hade vi lite kul på parkeringen

Åsa och Mary står och huttrar


söt


inte lika söt, haha


Camilla chillar


Erika utnyttjar tyngdkraften till det yttersta


Kommentarer
Postat av: SENSUELLT

så kul man kan ha på en parkering

2009-02-10 @ 18:41:05
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag är på sista kapitlet nu, hallå! Jag är sjukt nöjd med agens insats. Jag menar, över 200 sidor och jag har verkligen läst ALLT och strukit över det viktiga. På mindre än 4 timmar!



Bara för du inte orkar plugga ;) ciao!

2009-02-11 @ 14:44:24
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0