Still going strong

Shopping 'til the fullest!

Idag har vi varit i Karlstad och shoppat.
Fyfan vad fint!!! Jag känner mig som en
ny människa. Visserligen handlade jag
nästan bara vårkläder som jag inte kommer
kunna använda på några månader. Men
jag är optimistisk. Om jag vill ha vår
tillräckligt mycket, så kommer den komma.
Och det med besked!!

Det är skönt att vara här uppe. Bara ta det lugnt
och umgås med familjen. Men jag blir så rastlös.
Plus att jag saknar alla så jävla mycket. Jag vill träffa
alla nu!!
Anna
Johanna
Emmeli
Erika
Fis
Hare
Linda
Moa
Aida
Ove

Jag vill uppdatera er, och jag vill bli uppdaterad.
Jag vill fika, festa och umgås med er!! Allihop!
Kanske inte samtidigt, men ni vet.
Det är stört. Jag menar, bortsett från Johanna, Emmeli
och Erika så hinner man ju inte ses så mycket.
Men ändå så saknar jag er!! Jättemycket!!

Glad to get that out of my chest!

Nu ska jag gå och handla drinkmix.
Det är ju trots allt Lördag!


XX








Kommentarer
Postat av: alexandra

gulligt inlägg och fin blogg ! jag hoppas verkligen också att en varm vår kommer snart! :)

Postat av: Emmeli

Naw gumman! Vi saknar dig också. Vi måste ses en helg och festa röven av oss allihopa!! :D

2009-03-01 @ 17:17:12
URL: http://minstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0