Underbara kvinna!

Nu när jag ändå är igång kan jag ju berätta
att jag fått en ny förebild.

Medan Malin duschade idag, satt jag och
kollade på TV. Zappade runt lite och hamnade
på barnkanalen. Och där var hon! Eva Funcke!
Vilken kvinna! Hon berättade idag om hur
ett lås fungerar, ni vet, ett helt vanligt dörrlås.
Jag har aldrig fattat hur nycklar kan se nästan
identiska ut men ändå så kan man inte öppna
dörren med fel nyckel.
Men nu vet jag! Och allt tack vare Eva.
Hon var sjukt pedagogisk och det var trevligt
upplagt. Passar mig och alla 10-åringar!

Jag kommer sitta bänkad framför TV:n varje dag
som programmet sänds. Förutsatt att vi har den
kanalen hemma. Men det tror jag.
Och som Ross säger:
- You have fun , and you learn a little something.


XX


Superkvinnan

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jo, jag vet. Ska snacka med henne imorgon ;) Hoppas allt går bra imorgon.. Saknar dig!

2009-02-26 @ 22:07:54
URL: http://minstil.blogg.se/
Postat av: Nina

Saknar dig med, my love!

2009-02-27 @ 10:12:44
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0