Crybaby

Åh jag är så jävla mätt. Jag tror jag spricker snart.
Om jag gör en hastig rörelse så kommer jag garanterat
spy.

Jag fick sms om att mina beställda skor hade kommit.
När jag åkte för att hämta dem så åkte jag även inom
Rio och köpte en kebabrulle. SÅ GOTT! Men jag åt för
mycket, som vanligt!! Fan också.

Mamma kommer hem ikväll, så jag ska hämta henne
på stationen. OCH SEN klockan 01.45 (!!!)  ska jag hämta
Malin och Jens på Sturup. Tack vare detta så kan jag inte
gå ut ikväll, jag hade gärna följt med Erika och Ida ut.
MEN NEJ!

Ett av min favoritcitat, made by Filippa Bark
- Jag sa som det var. Tack för att du frågade men
aldrig i livet!


XX


Filippa kan du lära dig mycket av!

Kommentarer
Postat av: Harry

Rabies Johan ;)

2009-02-11 @ 21:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0