Kissnödig!

Åh jag älskar potatisgratäng!! Verkligen älskar!
Nog om det..

Marcus fick sig ett gott skratt i skolan idag när han
förfriskade mitt minne angående Lördagen. Han berättade
för mig om bilfärden från Trelleborg till Malmö. (Jag fattade
först inte vad han pratade om, vadå!? bilfärd!? jag!?)
- Jag är kissnödig!! Hade jag informerat alla om X antal
gånger under våran resa på motorvägen, detta hade jag
varvat med att vråla Human med The Killers.
Vissa saker förstår jag att man förtränger!!!

Fick mejl av min fina Anna idag, en liten uppdatering.
Har fortfarande inte svarat på Fias mejl än, men ska
svara båda era mejl så fort jag kan!!
Jag gillar de här mejlen, man får sig ett gott skratt
samtidigt som man hänger med lite vad som händer
er där borta i Arabland och US and A (som Borat hade sagt).

Snart kommer Po på en liten kvällsfika. Han är hemma denna
veckan för praktik hos Helsingborgspolisen. Spännande!
Han har lovat mig att få prova hans uniform som han precis
hämtat ut, och det ska jag minsann göra! Kanske inte idag,
men innan han åker tillbaka till Sthlm. SÅ långt kan jag
sträcka mig, jag är ju inte helt omöjlig.

För er som är intresserade så är jag tillbaka i Landskrona.
Det är ett jävla flängande fram och tillbaka, men vem klagar.

Jag saknar min Yoo, känns som att det var evigheter sen
jag såg her lovely face, tog på hennes fylliga rumpa,
och smekte hennes toppiga bröst. Tro inte att Håkan
kommer få det lätt i konkurrensen med mig, mohahah.

Imorgon är det redovisning av våran hemsida som vi
gjort. Eller ja, en prototyp av en hemsida i photoshop.
Den är så jävla snygg!!! Och jag är sjukt stolt. Vill inte
lägga upp sidorna här på grund av plagiatrisken.
Men den är JÄTTESNYGG!! :)

Nu måste jag in i duschen innan Po kommer.
Jag behöver ju inte alltid vara SEN!

Vilket cpinlägg detta blev. Men det har varit en sådan dag.
CP! (På ett bra sätt)


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0