Vatten och bröd

Jag är bakfull, trött och jag tror jag har en bula
på huvudet. Fint!
Sitter i Erikas soffa och knaprar knäckebröd.
Ja du läste rätt, KNÄCKEBRÖD! Dagen efter.
Det ligger nämligen till så att Erika ska gå ner
i vikt och har därför ingenting onyttigt hemma,
Och jag är alldeles för lat och trött för att dra
min feta röv till Mobilia och handla lite chips.

Erika har lämnat mig för Clas, hon jobbar till
typ 5. Jag har lagt in en beställning hos henne
som hon handlar på vägen hem från jobbet.
Mcfeast och gärna lite chips.
Haha fyfan vad slö jag är. Men jag är verkligen
jättetrött idag, jag sov djupt inatt men jag vaknade
redan 10. Fan också! Min nattsömn kommer aldrig
räcka till.

När jag låg i sängen (ytterst!) så vände jag mig om,
och blev så sjukt rädd. Erika ligger nämligen EN 
CENTIMETER ifrån mitt huvud och sover, ni vet, stängda
ögon, öppen mun etc. Jag var inte riktigt beredd på
att hon skulle ligga så nära haha.

Festen hos C igår var megatrevlig!!! Verkligen!
Världens bästa värdinna och roliga lekar :)
Den första leken gick ut på att alla fick en lapp
på ryggen med ett kändisnamn, så skulle
man fråga grannen ja&nej frågor för att ta reda
på vilken kändis man var.
Min var lätt, Henrik Larsson. Det tog mig 5 frågor.

Åsa däremot hade lite mer problem med sin, haha.
Paris Hilton hade hon, och det lät typ såhär.
Å - Är jag tjej?
Jag- Ja
Å-Blond?
Jag- Ja
Å- Långt hår?
Jag-Ibland
Å- Har hon barn?
Jag- Nej, Tack gode gud!
Å- Skådespelare?
jag- Nja
Å-Sångerska?
Jag-Nja
Å-Har hon haft en hitlåt?
Jag- Jag tror det
osv osv osv

Paris hilton har typ gjort allt, men ändå ingenting
vettigt. Läskigt...

Den andra leken var jag och en tjej som hette Natti(?!)
huvudrollsinnehavare i. Två sanningar och en lögn hette
den. Det gick ut på att vi skulle berätta två sanningar och
en lögn om oss själva, så ska de andra lagen gissa
vad som är lögn. Alla gissade rätt på vilken som var min
lögn, ALLA. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det, haha.
- Jag har jagat iväg rånare
- Jag har haft en skruv i ögat i ett dygn
-Jag har varit på idolcasting.

Så lätt är det väl ändå inte?


XX

Kommentarer
Postat av: Marcus

det var ju super lätt :P haha

2009-02-11 @ 11:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0