Zzzzzzz

Jag borde sova nu, jaaaag vet!
Men jag orkar inte...
Ligger och kollar på CSI, skulle egentligen behöva
packa det sista, men jag har ingen lust.

Jag skojar inte om jag säger att jag inte gjort någonting
idag, eller jo, jag satte igång en tvättmaskin ( efter att ha
ringt mamma och frågat hur den funkar) . När tvättmaskinen
var klar hängde jag upp det, och började undra var fan mina
kläder var någonstans.
Jo just det ja, de hade jag ju glömt stoppa i maskinen!!
Så jag hade tvättat en maskin, men inte mina grejer som
var meningen att de skulle bli tvättade tills imorgon.
Sjukt surt!!

Men mamma räddade mig när hon kom hem och sa
att vi kunde köra mina enstaka plagg på expressprogrammet :)
Så att nu är allt rent, vad hade jag gjort utan min underbara mor?

Så imorgon bär det alltså av igen, denna gången blir anhalten
Värmland. Vi kommer stanna till Söndag, och om vi har tur så
tar vi en sväng inom Göteborg och hälsar på min kusin Johan, hans
fru Madde och deras nyanlända bebis! Men det innefattar att bebisen
måste ha anlänt tills dess. Jag håller tummen, Madde har ju faktiskt
redan gått över tiden. Nu får de sätte fart!

För några inlägg sen berättade jag om min bomullshandske som jag
sov i när jag smörjt in händerna. Tänkte bara meddela att jag nu tappat
bort vänster handske helt och hållet. Nu har den verkligen övergett mig.
Jag börjar bli orolig för vad jag håller på med när jag sover.


Nu är CSI slut så jag borde sova. Mina undanflykter är slut.

Juste ja, jag glömde berätta att jag och Malin var ute och gick en
timme innan. Detta måste ju givetvis dokumenteras!


XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0