Smile for me Baby!

Nu är klockan 1, jag vaknade för ungefär en kvart sen.
Som ni säkert kan tänka er så blev det Tages ändå.
Efter lite champagne, cider och sourzshotar så verkade
det som en väldigt bra idé. Längesen man festade med
fina Wooow, får ju ta till vara på stunderna tillsammans.
Men förhoppningsvis så blir det mer av dem nu.

Det var roligt igår! Men jag förstår inte vad Tages anställer
för Dj's. De är så dåliga att öronen bokstavligen blöder.
De kanske skulle ta in någon som vet vad han gör, och sluta
plocka folk från gatan!

Lägger upp bilder sen när Wooow skickat dem till mig.

Snart får jag börja göra ve mig inför dagens aktivitet,
cocktailfest i Trelleborg, haha. Alla lyfter ögonbrynet när
man säger att man ska till Trelleborg, är det verkligen
så långt bort? Jag vet inte, allt jag vet att C har fyllt år
och att vi ska leka lekar, det är all information jag behöver.

Jag ska alltså åka tåg IGEN. Skulle man räkna alla timmar som
jag åker tåg så skulle det nog bli kanske en fjärdedel av hela mitt
liv (självklart så överdriver jag lite, men det är för att ni ska förstå hur
många timmar det faktiskt handlar om).

Juste ja, vi fick reda på resultaten från vårat prov i Photoshop som
vi haft i våran grafisk databehandlingskurs.
JAG var den enda som fick full poäng, JAG!! Haha, jag är ju typ
allvetande, visst. Men att jag skulle vara så bra i photoshop
chockar mig djupt. Det var ju goda nyheter i alla fall.


XX


Wooow


Baren


Pusselipusspuss


Trångt?!


Stolt över min Redbull som ger mig sömnsvårigheter.


Linda var kind of a paparazzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0