Grannielove

Nya lakan, nyduschad, kan det bli bättre?
Jag fick min nya body lotion av Yoo idag.
Jag var tvungen att byta efter Malins slående
kommentar för någon vecka sen.

Jag kommer ut nyduschad och fräsch och så,
ställer mig bredvid Malin när hon sitter vid datorn.
M - Du luktar som Farmor.
Jag - (Förnärmad) Vadå?! Jag använder Ldb!!
M - Ja? Men det gör väl Farmor också i så fall.
Jag - Men vad fan!

Jag älskar min Farmor, men jag vill inte LUKTA som
henne. Sagt och gjort, dags att byta body lotion.!

Jag vet att det är februari, men jag trodde faktiskt
att våren var på väg nu, pastellerna har kommit in
i butikerna och solen börjar titta fram mer och mer.
MEN när jag tittade ut imorse (vid ett) så singlade
snöflingorna ner. It hurts!


XX


Oh Mama!! from now on Charlieismyfavourite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0