Jag glömmer alltid fylla i rubriken!!

The Shawshank redemption såg jag för första gången igår.
Den har legat etta på imdb hur länge som helst så jag kan
inte förstå att jag inte sett den förrän nu, men nu när jag
sett den kan jag förstå att den ligger etta. En riktig feelgood
film. Man kände med karaktärerna varenda liten sekund.

Jag var så trött igår så jag var helt förstörd, klockan 2 gick
jag och la mig och jag tror jag somnade samma sekund
som jag la huvudet mot kudden. Helt slut med andra ord.
Johanna nämnde något om att jag ifrån mig små konstiga
ljud när hon kom och skulle lägga sig halv 3 haha. Sexigt.

Nu kommer mamma och hämtar mig, så sköönt!
Haha det låter som att jag är 14 år och mamma fixar
allt. Kanske är det så?


XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0