Wake up, you idiot!!

Jag försov mig imorse!! Min andra dag på Clas
och jag kommer tre kvart försent och sjukt trött!
Klockfan ringde ju inte!!!! Larmen var på och allting. 
Förmodligen ingen som är förvånad, men till alla 
er vill jag bara säga att jag typ aldrig försover mig
längre. Visserligen glömmer jag kanske bort att
komma över huvud taget, eller kommer fast jag
inte ska vara där osv. Men det hör inte hit. 

Hur som helst var det rätt lugnt. De är så snälla där 
på Clas, skojar lite, gör lite narr av mig, precis en 
sådan stämning som det ska vara!

Som jag sagt så är det roligt på Clas. MEN, jag kan
ju ingenting. 
Kund - Jag har en x-sladd och en y-sladd, har du
en z-kopplare så jag kan sätta ihop dem?
Jag (smått generad) - Ett ögonblick
vänder mig mot Marcus
Jag - Har vi en sladdihopsättare?
Marcus - Huh?

Kund - räknar den här watt eller kilowatt? Kan den
räkna kostnaderna?
Jag - Ett ögonblick
Vänder mig till Marcus tror jag igen
Jag (ställer den mest väsentliga frågan i sammanhanget
- Är watt och kilowatt samma sak?
Han tar över kunden och jag lyssnar för att kanske 
en dag förstå vad de pratar om. Men jag tappar 
snabbt intresset och tar emot näst kund, helt 
medveten om att jag förmodligen inte kommer
kunna hjälpa den heller.

Jag ser det som mitt sätt att lära mig. 
Som tur är har jag en stor j-a skylt som det står 
praktikant på haha. Den åker av så fort jag börjar
få lite pejl på grejerna. 


Sitter nu i Landskrona, ska snart packa! Ska ju till
Dalarna på natten till Torsdag. Jag ska packa lätt.
..........

Haha nä, jag skojar bara. Det går ju inte. Speciellt inte
om man ska till vinterlandskap, då måste man ju dra med
sig en massa varma kläder och så. Det blir väl som det brukar, 
jag packar, får inte ihop väskan, mamma packar om och sen
är det klart. Det är en ritual som tillämpas varenda gång jag
ska iväg. 

Har jag sagt att min mamma är guld?!

In humanity we trust!

XX



Jag hade tråkigt när jag satt på Erikas toalett...

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är tur att du har Marcus:P

2009-02-17 @ 18:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0