London baby!

Idag har jag varit på möte med Monica i skolan.
Vi gick igenom min projektplan steg för steg.
Hon tyckte den var bra. Hon blåljuger!! Garanterat!
Jag har aldrig skrivit en projektplan innan, men jag
känner faktiskt att jag får göra den så gott jag kan,
lämna in den, och sedan komplettera om den inte var
bra nog. Det är ju så man lär sig.

Hur som helst, mitt examensarbete ska handla om
hur Clas Ohlson har gått till väga för att flytta över deras
svenska koncept till England och Norge. Bla bla bla...
Så när vi satt och gick igenom punkt för punkt så frågade
Monica om jag inte ville göra mitt arbete i England (London).
Skolan har pengar, så de betalar flyg och uppehälle, så hade
jag kunnat göra kundanalyser och dylikt där borta. Vilket hade
varit askul!! Clas Ohlson har ju en nyöppnad butik i London
sen några månader tillbaka.

Jag sa till henne och de ansvariga för utlandsvistelse på skolan
att jag skulle åka ner och prata med chefen på Clas och höra
om det hade kunnat vara akuellt att åka till London och jobba
med arbetet. Han var positiv till det hela och skulle ringa runt
lite för att höra om de skulle kunna ta emot mig.

Så fattar ni att jag kanske ska till London 7 veckor om en månad!!????

Bara sådär hände det, från en idé till en annan.

Jag är lyrisk. Även om det inte blir av så känner jag en otrolig glädje
Gentemot Björn(chefen på Clas) och hans välvilja att hjälpa mig,

Så idag har varit en bra dag !!


XX







Kanske får jag äntligen komma tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Wooow

Faaan vad roligt.. precis vad du vill, kanske du får in en fot där! åååh, då kommer jag och hälsar på :) hehe. PUSSS

2009-03-10 @ 20:52:25
Postat av: Nina

Ja eller hur är det underbart!! Klart du ska hälsa på, om det blir som de blir så kommer du ha minst sex helger på dig att hälsa på :)

2009-03-10 @ 22:32:31
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/
Postat av: Yoo

Gottegris, jag fattade ju inet avd du menade! Trodde att du satt och tråkade ut Björn med ditt skitsnack, så jag tänkte; frågar jag om London får väl jag också lyssna på skiten! ;)

Grattis ass...

Who's the toffel now?

2009-03-11 @ 01:10:28
Postat av: Nina

You're always the toffel! Say Hi to Håkan from me!

2009-03-11 @ 21:56:30
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0