Bortgjord

Ja juste ja, ni kanske vill höra hur jag gjorde bort mig också.
Alltså, jag fattar faktiskt inte hur jag kan vara tillåten att vistas
bland folk.

Jag nämnde tidigare att Agnes var både på spelningen och på
efterfesten. JAHA, bra liksom.

Tänkte fråga henne på spelningen om jag kunde ta foto med henne.
Men det blev aldrig riktigt tillfälle samtidigt som jag inte riktigt visste
hur jag skulle öppna upp liksom. Mitt bästa var

- Hej! Min morsa älskar dig! Vill du vara med på bild med mig?

Och till och med jag fattade att detta inte var så bra.

Några öl senare på efterfesten så ställer Agnes sig bakom mig
i kön till toaletten. Och jag hade inte kameran med mig, ATTANS.
Men jag tänkte att jag i alla fall skulle prata lite med henne.
Alla vet ju vem Agnes är, hon har ju varit med i Sveriges populäraste
program , så det känns ju bara löjligt att stå och låtsas som att
man inte vet vem hon är.
 
J - Jaha, vad tyckte du om spelningen då? (stencool)
A - Jo den var bra. (Sådär trevligt och korrekt.
Pinsam tystnad i typ en halv minut.
A- Vad tyckte du då?
J- Åh, jag tyckte den var asbra, bla bla bla. (Jag drog igång
som fan).
Pinsam tystnad. Jag var tvungen att säga något, kalla det
tvångstanke.
J - Vad söt du är, mycket sötare i verkligheten. (AHH, vad sa jag?)

Toan blev precis ledig och jag gick in, och satt där ett tag för att vara
säker på att hon gått när jag kom ut. ( det fanns två toaletter)

Behöver jag tillägga att Agnes undvek mig resten av kvällen och
att jag aldrig fick någon bild.

XX


Söta Agnes Carlsson


Kommentarer
Postat av: OLIVIA

Hahaha, gulligt. Hon är min stora "idol" och jag hade nog inte fått fram ETT ord!!

2009-07-01 @ 15:16:21
URL: http://olivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0