Ännu en slaktning

Sebastian bad mig skicka lite låtar till honom och snäll
som man är gör man ju det utan att ha en tanke på att man
kan få sitt musikhjärta krossat!

Och nej, jag tycker inte jag överreagerar.!

Sebastian säger:
du har hitis skickat 60% bra låtar 40% skit

Nina | säger:

VAAA?!

alltså ursäkta mig, men vaad

vilka var skit? bring it

Sebastian säger:

haha skall kolla Erik hassle

adele

Nina | säger:

gillade du inte erik hassle????

Då är det något gravt fel på dig, det är den bästa låten som gjorts på jävligt länge

Sebastian säger:

hahaha aa nää

finns bättre killers

Nina | säger:

åh fy, nä nu dog jag en liten bit

Sebastian säger:

Fall out boy

Nina | säger:

Jag tror inte vi kan vara kompisar mer

typ någonsin

Sebastian säger:

haha jaså de säger du

Nina | säger:

Ja jag har aldrig hört något liknande


XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0