Bröööööl

Onsdag, då var det dags för redovisning. Det gick bra,
med de kraven som skolan ställer så hade jag i
princip kunnat gå dit, ha en bild på Clas Ohlsons logga. Sagt:
- Jag har haft min Lia på Clas Ohlson.
Och sedan stått och bröla som en brunstig ko t i tio minter och
ändå fått en applåd när jag är klar.

Sedan tog jag tåget hem efter mina dagar hos Erika. När jag kommer
hem ligger min ouppackade väska på sängen, jag fäller en tår över
uppenbarelsen jag måste ta itu med. Varför packade jag inte upp direkt?
Varenda gång!

Sedan körde jag hem till Emmeli och bonden. Så jävla najs!
Jag mår bra när jag är där, fråga mig inte varför, dom måste
helt enkelt vara så söta att det inte går att känna annat. Det
tror jag. Och de gnabbar alltid om vem som ska gå ut med
Dylan, hahah. VARJE GÅNG! Jag gillar det!
Man känner sig som hemma, men jag måste kritisera den uteblivna
godisskålen som annars alltid är en given prydnad på deras
vardagsrumsbord. Men jag gillar dom ändå, jag kommer ju trots allt
inte bara dit för godiset, det hade ju bara varit dumt...

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0