Cider i Norra hamnen

Så jävla härligt väder idag!! Ja jag svär för
jävla mycket i min blogg. Jag vet!

Hur som helst, klockan ett mötte jag upp Åsa(min fina uggla),
Fia och lilla Nikki på Petters i Helsingborg. Hamburgare på
menyn var det. Alltså min frukost.
Kassören - Vill du ha liten, mellan eller stor hamburgare?
J - Hur stora är dom?
K - Liten 45g, mellan 90gr.
J- Ta en stor!

Jag vet inte riktigt hur jag tänkte där faktiskt. Den stora
hamburgaren var hur stor som helst och när jag hade
tryckt i mig den så mådde jag illa, som vanligt!
Mina matvanor är kanske inte de bästa....

Efter Petters så var det Nikkis tur att få mat, så Fia gick hem
med henne medan jag och Åsa satte styr mot Norra hamnen.
Vi satte oss på en av uteserveringarna och drack lite cider
i solen. Det var helt underbart, fint väder och hamnen framför
oss. Jag sa nog detta till Åsa ett antal gånger under tiden vi satt där.
- Åhh, vad mysigt det här är.
- Detta är ju helt underbart!
- Kolla utsikten Åsa.

Jag har nog inte helt vant mig vid tanken att det är sommar snart
och att dagarna kommer se ut såhär hädanefter.

Åsa berättade om något mirakelpulver som skulle ge volym
till håret, jag blev genast intresseradm, så vi begav oss till
närmaste frisör och inhandlade en liten, teny tint burk för
200:- med detta så kallade mirakelpulver. Jag hoppas innerligen
att det funkar !

Vi hade lite dötid innan tåget skulle gå så vi gick in på tr3tton
och kollade. Där hittade jag min bikini för sommaren, en
hallonröd bandeau-bikini från cheap monday. Thank
you ver much!

En underbar dag i Helsongborg med andra ord!


XX


Fia med söta Nikki på Petters


Auusa


Petters is lovely


Uteservering i norra hamnen




Kommentarer
Postat av: Ugglan

Riktigt fin dag darling!

2009-04-29 @ 10:57:25
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0