Clas och Möllan ett säkert kort!

Igårkväll var jag på Clas till klockan sex, eftersom
att det var sista dagen kände jag att jag ville stanna
lite längre. Det är nästan separationsångest haha. 
Jobbigt att inse att jag inte kommer ha min vardag där mer.
Förhoppningsvis får jag jobb i sommar men det är en annan 
historia. 

Efter Clas gick jag hem till Erika och vi gick och handlade 
lite vin som vi skulle dricka innan vi mötte upp Clas-kollegorna
som jobbade till åtta på Möllan. 

Vid halv nio var vi samlade och det blev en riktigt trevlig kväll
med öl och trevligt sällskap. Vi satt självklart på uteserveringen. 
Det är standard nu, från och med April - Oktober kör vi uteservering. 

Lägger upp bilder efter helgen. 

Måste packa nu, vi åker ju till Göteborg om 2 timmar!! 
Jag har ingen framförhållning, jag vet. Men det brukar lösa sig ändå.

XX


Jag bjöd på tårta min sista dag! Eller ja t.o.m 4 stycken, de är många på Clas
och är det någonting jag lärt mig under mina veckor är det att de gillar att äta!


Erika surplar


Uteserveringen Nyhavn, underbart!


Markus, Therese och Erika


Jag och söta Hanna!


3 små grisar


Hanna, hennes sambo Nathan and Moi.


Steven anlände så småningom


Jörgen kom förbi och sa Hej.


Fanny och Steven


Erika muppar sig


Nej! Jag sparkar inte på den, vet däremot inte vad det är jag gör.


Erika traskar mot stationen med sin lilla harsvans


På stationen mötte vi Sofia nyanländ från Dalarna och jag tog tåget hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0