Don't say it, karma

Ja juste ja, mötet jag skulle på idag var inte idag
det var IMORGON!! Jag dog en liten bit inombords.
När jag efter 1 timmes yrande inne på Fields i Danmark
fick tag på tjejen som hade hand om det och hon sa att
det var på Tisdagen.
-JAHA?!! Det stod ju för fan Måndag i sms:et!!
-Ja men det är ju helgdag i Dk idag...
-JAHA?!! Vadådå?? Står det Måndag så kommer
man väl på Måndagen.

Sjukt spydig var hon och jag var arg.

Men nu är det lugnt. Mötet blir imorgon istället och det
är flyttat till Malmö som plåster på såren.
Thank you very much, ersättning för tågbiljetterna skulle jag
också få.

Jag gick upp klockan sex imorse, för att yra på Fields. Haha.
Satt och skrattade med tjejen hem på tåget som också hade
hunnit komma innan missförståndet om dagarna utretts.

Känns lite grann, som att det är typiskt att det ska hända mig.
Varför liksom? WHY GOD, WHY???

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0