Efterlysning

Jag efterlyser en maskeradfest. Jag älskar maskerader.
Säga vad man vill men de är fan roliga. Man kan vara någon
annan hela kvällen och bara spexa.
Jag var utklädd till polis(originellt) en gång och var sjukt
kissnödig men det var en kille före mig i kön till toan, han
bar bara en vanlig kostym (kul liksom).

J - Du! Jag är faktiskt polis och behöver gå före i kön. Det
är en nödsituation.
Killen - (Tittar på mig med en hånfull blick) Jaha du, jag är
FBI (drar fram sitt hemmagjorda FBI-kort ur fickan) och
jag tar över från och med nu.

Jag blev sjukt paff (minen blev frågande och öppen mun,
stirrandes och inte speciellt kissig längre) och imponerad.
Jag vet inte, jag har en förkärlek till folk som sätter mig på plats.
Mitt fattiga försök att tränga mig funkade inte speciellt bra.
Nu vet jag bättre.

Erika berättade om henne kompis som hade kommit till en
maskerad i helt svarta kläder, rånarluva och svarta skor.
Folk hade frågat henne vad hon skulle föreställa, då hade hon
ställt sig med armarna i vädret, hållandes i sina händer och
börjar göra vågrörelser(typ somen vågig uppåtpil).

Erika- Gissa vad hon var!
J - Ehh, sjögras kanske!
Erika - Ett könshår!! Hahahaha

Behöver jag berätta att jag knäckte mig som fan. Jag ska också
klä ut mig till könshår, så ge mig en maskeradfest! Nu!

Topp 3 utklädnader
1. Könshår, kan inte rubbas
2. Roadkill
3. Pimp , men då behöver du rekvisita i form av horor. Kan bli
en jävligt rolig kväll, men glöm inte sälja.

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0