En föränderlig värld

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig idag.
Jag blev så jävla sur innan för att jag inte
hittade något snyggt att ha på mig till mina chinos
när vi skulle till Center Syd och pappa bitchade med bilen
så jag åkte hem till Farmor och Farfar och hämtade mina
sommarkläder istället. Väl där var Farfar väldigt nyfiken på min
mobil.
-Ska du inte svara på sms:en du fick?
-Vad är din räkning på? (Han höll på att trilla av stolen när jag
berättade att den låg på 600-800:-, de gamle förstår ju inte sånt.)
- Har du alltid den på?
Blablaba. Han är så söt!

Mamma ringde och ville ha hemhandlat läsk till maten, så jag åker
till citygross och vem möter jag där om inte min lovely Yooo!
Så vi slog armkrok och umgicks tills det var dags för mat hemma.
Johanna följde med hem (hon missar aldrig en gratis bilfärd, hahahha)
och efter jag spisat gick vi en promenad ner till cement.
Så najs :) Min fina lilla Yo. Hon har det inte lätt i livet.

Nu ska jag hoppa in i duschen, klockan tio ska jag vara hemma hos
Linda, dricka lite vin med henne, Annica, min syrra och hennes kompis
innan det bär väg ner till stan.
FINT! Vi ska cykla ner, just so you know. CYKLA!

XX


Kommentarer
Postat av: Wooow

Ska vi cykla?! Jag har fan ingen cykel! Jag åker på dig wooow.. var fan e faffe när man behöver han!? annars är annicas pakethållare given!! ÅÅÅH ge mig vin NUUU.. hångel

2009-04-10 @ 20:31:25
URL: http://lindatuhkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0