En konstig kväll

Nu börjar Saningens ögonblick, tänkte bara hinna med
en liten uppdatering.

Gårkvällen blev inte alls som det var tänkt, hehe. Var hemma
hos Emmeli vid halv tio, sjukt på g och laddad som få. Emmeli
var lite småseg och Bonden var sjuk. Haha så ni kan ju tänka
er att det gick rätt lugnt till.

Det slutade med att jag åkte ner till stan själv, mötte upp Johanna
på Speakers och jag hamnade i slutet av kvällen i en grannby.
Trevligt.

Mamma och Pappa kom och hämtade upp mig i grannbyn
vid sex efter att de spelat klart sin golf. Jag kom i gårdagens
festkläder och sjukt jävla sleten. Mamma fick sig ett gott skratt.

Malin var i K-stad och vi skulle hem och grilla lax. Men mamma
var nog trött för hon av alla människor kom med förslaget att vi
skulle äta på MCDonalds istället. Bakfull som man var tackade
jag och tog emot. McFeast, fanta, cheddar-dipp och chili-cheese.
Så jävla gott!!

Nu ligger jag här och väntar på att Anna ska komma hem.

Imorgon ska jag till Köpenhamn på ännu ett möte.
Spännande.

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0