En Torsdag i Malmö, Lovely

Sitter hemma hos Anna, tror hon har somnat.
Har gått helt banans på facebook med alla
quizen, så jävla meningslöst men ändå roligt.
Typ.

Idag har jag alltså varit på en tur i Malmö med
två gubbar från Norrland.

Jonny- Nina, var ska vi köra av?
J - Här!... Tror jag.

Jonny - Vilket håll ska vi nu?
J - Jag vet inte.

Jonny- var ligger stadion?
J - Jag vet faktiskt inte, till höger kanske.

Såhär höll det på hela dagen, vi hittade hur som helst
både till stadion och till arenan(det var skyltat i stan), som
var helt stängt by the way. Väl inne på mässan var det dött.¨
Riktigt dött. Jag hade ändå en liten förhoppning om att det
skulle kunna vara kul. Tji fick jag. Massa söta killar var där,
i och för sig. Söta killar och pensionärer. Ungefär så.

På vägen hem ringer jag Anna.

J- Hej, vad gör du?
Anna - INGENTING!!
J - Ska jag komma?
Anna - Ja, snälla gör det...

Att inte ha jobb tär på en haha.

Ikväll ska vi våldgästa Yoo och hälsa på henne och
Håkan. Vare sig dom vill det eller inte. Sånna är vi!

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0