Erik Hassle och Lisel

Jag är helt lyrisk! Nu är allt fixat! Tack vare min blogg och
alla inlägg jag skrivit om Hassle har jag blivit inbjuden till
en fest där Erik Hassle och hans band ska vara.!! Den 5 Maj
är jag inbjuden till Stockholm och Gröna Lundsteatern.

Fattar ni?!!! Jag har tjatat om honom sen jag hörde Hurtful
för första gången! Och tack vare detta ska jag nu få träffa
honom!!!

Ja jag tror knappt att det är sant.

Det började med att jag fick denna kommantaren på bloggen.
När jag sedan mejlade henne så fick jag detta svaret:

Hej!

Yes, det handlar om Hassle! Jag har läst mycket på din blogg och sett att
du gillar honom och hans musik, så därför skulle vi (Erik Hassle&Artist
Company Ten) vilja bjuda dig till en speciell kväll med Erik, hans band och
andra speciellt inbjudna! Det är alltså ingen spelning där biljetter
släpps... :) Det är på Gröna Lundsteatern i Stockholm den 5:e maj.

Maila tillbaka senast den 28:e april så skriver jag upp dig (och om du vill
ta med en till) på gästlistan.

Mvh
Lisel

Jag trillade nästan av stolen när jag läste det.
Så nu ska jag och Malin upp till Sthlm på Lördan och stanna till
Onsdag. Biljetter är köpta, boende är fixat och jag, ja jag svävar
på moln!

XX


Kommentarer
Postat av: Lisel

Åh, det är så roligt att du är så glad!! Vi ses om en vecka!! /Lisel

2009-04-26 @ 20:29:46
URL: http://www.erikhassle.com
Postat av: Nina

Ja, jag kan lova dig att jag är överväldigad :) Tack än en gång! Ses den 5:e! :)

2009-04-26 @ 20:53:25
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Naw, så gullig du är!! Har alltid kul med dig, Nina. Älskar dig också :)

2009-04-27 @ 10:23:30
URL: http://minstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0