Fis, bajs, ägg och porr. Helkväll!

Jag är trött, tror jag är bakfull. Fan också. Det spelar
egentligen ingen roll, för ikväll är det utgång med Emmeli.
Kommer bli jävligt bra!

Gårkvällen var lyckad, började med vin hemma hos Linda,
pratade framtid, jobb och mina framgångsrecept. Haha, ja
kontentan av det blev att jag satt och predikade om att man
ska skriva en riktig jävla hitlåt och sedan leva på stimpengarna.
Najs.

Sedan bar det iväg till Inferno, lite cider senare gick vi vidare till
Akropolis där vi träffade Sebastian (eller Bass som Linda kallar
honom) och hans kompisar. Vid stängning åkte vi på efterfest.
Väldigt tveksamt till en början, samtalsämnet var fis, bajs och ägg. Och alla
som känner Linda vet ju att det var hon som förde samtalen. Som om
inte det räckte satte någon på porrkanalen under tiden. Det var en udda
efterfest, tills medlemmarna tog sitt förnuft till fånga och satte på Guitar hero.
Jag som är någon slags världsmästare på detta hade riktigt roligt,
kanske inte så lätt när man druckit dock. Men ni vet...

Nya tag idag!!

Jag tänkte på det igår, var fan är Harry? Har inte hört av henne på evigheter.

Anna kommer hem på Söndag!! Fattar ni?!?! It's about fucking time.


XX



Woooow


Jag tror jag är mitt inne i en mening ELLER så ser jag ut som en fågel


Frida


Lammkött, 18 år. Ångest att umgås med yngre människor, de kommer ju alltid
vara yngre, haha. Förstå min tanke.


De tre små grisarna


Syskonen Lundberg, frissigt hår någon?


Frida ligger lätt inne med den snyggaste fulminen


Kommentarer
Postat av: Herry

Im her baby girl :D

2009-04-18 @ 11:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0