Ge mig ett liv, SNÄLLA!

Ja precis, nu frammåt kvällen börjar jag bli lagom
uttråkad och sprallig. Jag har inte gjort EN vettig
grej idag. Jag har gråtit till America/Britain got
talent på youtube (jag är så jävla blödig), lyssnat
på Hassle typ EN MILJARD gånger och varit stolt
över faktumet att han är min enda kompis på myspace.
För mig är det coolt som fan, lite småbundisar sådär.
Jag har lyssnat på Bon Jovi, gamla godingar som
jag inte hört på länge. Min kärlek till Bon Jovi är obesrkivlig.
Dessa  1, 2, 3 borde höras, inte de kändaste de gjort, thats why
I love them.

Varvat med allt youtube tittande så har jag läst knivlisas blogg.
Kategori efter kategori, har hunnit med halva. Det är helt sinnessjukt.
Men hon känns som en Nina-människa. Vi borde bli kompisar...

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0