Golf, miljöförstöring och irritation

Ja nu har alltså golfsäsongen börjat för mina föräldrar.
Så om ni någonsin vill nå dem på telefon, ja det går
helt enkelt inte. De bor på golfbanan, och de tar alltid
bilen med sig!! Vilket görmig sjukt irriterad OCH handikappad.
Golfbanan ligger så jävla nära, men pappa förklarar att de ska
ha med sig så mycket grejer så de måste ha bilen. De gillar
ju motion, naturen och friska luften.
- Packa cyklen, tryck in grejerna i era skåp på golfbanan!!!

Det kan max vara en kilometer dit, och de kör bil, varenda gång.
Nu blir jag nästan lite irriterad över detta faktum. Precis just nu!!
Tur de inte är hemma för då hade jag nog skällt på dem en liten bit.
Men som jag tidigare nämnt så är de på golfbanan, varenda ledig
timme på dygnet fram till Oktober ungefär.

Najs!

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0